dinsdag 7 januari 2014

NEW - YOU LOVE ME LIKE XO.








Hellooo everyone!
I just really felt like posting this, because I've been searching for a coat like this for sooo long. And then yesterday I went to a shop with my mom and I was in love. And it was on sale so that was even better. It was €100 and because of the sale it was €60. This coat is so warm and fluffy, and it was actually the last one hanging there so it's size is XXL but I don't mind. The brand is WE. Hope you liked it!
xxx Lea <3.
Ps. I've been to the barber, do you guys like it?

---

Hallooo iedereen!
Ik vond echt dat ik dit moest posten, want ik ben al zoooo lang aan het zoeken naar een jas zoals deze. En gisteren ging ik met mijn moeder shoppen en ik was gelijk verliefd. De jas was ook nog in de sale! Eerst was hij  €100 en na de korting was hij €60. Hij is zo lekker warm en zacht, en het was de laatste die er hing dus het is wel maat XXL maar dat maakt me niet uit. Het is van het merk WE. Hopelijk vond je het leuk!
xxx Lea <3.
Ps. Ik ben naar de kapper geweest, vinden jullie het leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten